Träning

Ligger i sängen as we speak efter en fartfylld lördagsmorgon, precis som jag vill ha det. Strax innan tio i morse mötte jag upp Lisa, Clara, Linn, Rebecca och Alice för ett hårt men svinroligt zumbapass på gymmet. Så himla roligt att bara hoppa omkring och dansa samtidigt som man får en effektiv träning! Denna vecka har jag nämligen tagit en provvecka på Actic, vilket betyder att jag får träna så mycket jag vill där i en hel vecka, helt gratis! Så detta höstlov kommer förhoppningsvis bli ett riktigt träningslov, jag hoppas att jag kommer hålla motivationen igång bara, men det blir ju så mycket lättare när man tränar tillsammans med några så det kommer nog gå bra! Efter zumban stanna jag kvar och sprang lite på löpband, körde på crosstrainer och sedan lite styrka på det. Kom hem vid ett och har sedan dess ätit lunch och tagit ett varmt och väldigt välbehövligt bad. Imorgon kommer halva släkten hit för att fira mig och Karin, haha en månad efter vår födelsedag men så blev det. Det ska bli jättemysigt att få träffa alla igen, men detta besök betyder också en himla massa städning, då mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Det tar nog ett par timmar, och sedan får vi se vad jag hittar på sedan! Ha en fortsatt bra lördag så hörs vi av senare, puss puss!

Inte alla mycket kläder, nej nej ;) Under denna klädhög finns en synt men den syns inte ens haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0