Jullov

Hade en uuuunderbar dag igår, med julavslutning på morgonen och Håkan Hellström på kvällen. Julavslutningen va ett enda stort kaos, träffades och tränade innan med klassen, allt var kaos, folk hade glömt saker hundar kissade överallt (ja vi hade hundar med), och allt var allmänt knäppt. Men bäst som min klass är så fixade vi det galant ändå och vann hela skiten. Fatta den lyckan, en perfekt början på jullovet. 
Håkan Hellström på kvällen också, men det berättar jag om i ett eget inlägg, då den konserten verkligen förtjänar det. Ha en bra dag allihopa, och ni som har jullov var glada för det, och ni som inte har det, var avundsjuka på oss som har det haha, pussss

Tog såklart inga bilder från julshowen, standard mig haha, men ska se om jag kan sno några från någon annan. Men den här hittade jag lite spontant på en tråd om paradise hotel på Flashback. Underhållning på hög nivå säger jag bara haha. Kolla citatet i mitten, som börjar med:" Ja man är homosexuell om man som kille..." Hahah hur kan man vara så pantad, dör haha. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0