Sista måndagen

Sköööönt! Detta är sista måndagen innan vi går på jullov, och även fast denna måndag inte är den jobbigaste,(har matte kvart i ett och sedan ska vi spela julklappsspelet med klassen haha) så känns det superbra. 
Dagen igår var mysig och välbehövlig, och jag har härmed blivit fast för en ny serie, prison break! Alla jag har snackat med som har sett den säger ju att den är så himla bra, så jag tänkte att man iaf kunde ge det en chans, och nu är jag fast. Såg 6 avsnitt igår kväll haha ;) standard mig att bli fast för en serie när jag är sjuk haha, men jag rekommenderar den verkligen för er som gillar spänning! 
Efter skolan blir det julshowsträning, och sedan mysfika med cirkusgänget istället för träning, låter som en perfekt måndag! Ha det bra nu, pusss
Julkalendeeern, så jävla bra haha!
Såååå bra, och Michael är såååå gullig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0