Paradise

Hej allihopa! Sorry att jag inte har skrivit på länge, livet kom imellan!! (hej william spetz ;) ) Nejdå men har inte riktigt orkat ta tag i det haha. Hade i alla fall en riktigt mysig helg, som avslutades med en riktigt jobbig voltträning och harry potter tittande med alla syskonen. Mys. 
Måndagen var väl rätt så vanlig, tränade hela kvällen, med paradise hotel och råplugg efter det. Har bara sett två avsnitt, men funderar på att börja följa det, det är ju så himla kul haha. Råpluggade inför mitt argumenterande tal som jag hade idag, kl 08.10, kul! Men det gick bra och det är superskönt att ha det gjort! Hade bara PH efter det och nu har jag slutat haha, så spenderar dagen hemma, sååååå skönt.Karin har inte ens vaknat än, soch så sitter jag här, hej jag har varit i skolan och gick upp halv sju. Son of a bitch är vad hon är haha. Blir nog en del plugg idag ändå, men det känns rätt lugnt nu så det är döskönt. Tittar säkert in här någon mer gång under dagen, ha det bra, pusss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0