My monday

Har haft en braaa måndag, trots att jag mått ganska dåligt på grund av min förkylning. Trött och snorig, jag hatar det! Hoppas verkligen att det går över och inte blir värre. 
Haft julklappsspel, haha det var jädrigt hetsigt med väldans kul och jag vann jättemycket twix haha ;) Sedan blev det julshowsträning med klassen, som gick sådär, men vi kommer igen imorgon och tränar ännu hårdare! Stressade sedan till cirkusen där jag var tränare till en massa söta barn, och sedan fikade med mina favorittjejer i gruppen jag går i som en liten avslutning för den här terminen. Supermys var det, verkligen. Sitter nu i soffan och taggar paradise hotel, haha älskar det! Har sett ikapp alla avsnitt så har längtat sen i torsdags på ett nytt avsnitt. Haha hej beroende. Men jag älskar det. 
Pusss allihopa, så hörs vi av imorgon!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0