Skolan

Hejhej! Tänkte bara uppdatera lite snabbt idag så skriver jag nog mer när jag komer hem. Jag har nämligen en cirkusfri dag idag så efter skolan ska jag bara hem och ta en plugg/viloeftermiddag och det ska bli hur skönt som helst verkligen! Väldigt välbehövligt när det börjar bli så mörkt att det känns som jag är nyvaken dygnet runt. Den här veckan är ganska fullspäckad med prov och inlämningar, men det känns helt okej och det rullar på. Träningen är rolig som vanligt, och vi har fått en airtrack på cirkusen som gör att man kan hoppa typ 7 meter upp i luften, så himla kul och bara springa på den och göra massa volter. Det bästa jag vet. Inlägget får avslutas med 2 fina webcambilder på mig och min fina vän Clara. Puss puss :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0