Mys

Godmorgon! Vaknade för nån timme sen och har nu käkat frukost i min kära morgonrock, så jävla gosig är den! Snart ska jag och syrran dra ner till stan för att möta upp Jessica, så himla länge sedan, saknar henne som tusan! Så det ska bli jättemysigt :) Senare ikväll ska jag antagligen träffa några andra saknade vänner, det har blivit alldeles för lite tid med mina "gamla" kompisar sen jag började gymnasiet och det är så mycket nytt i mitt liv, men ni ska veta att jag älskar er precis lika mycket fortfarande och att ni betyder massor för mig. Ni vet vilka ni är :*
Nu ska jag börja fixa iordning mig inför en perfekt lördag, ses förhoppningsvis senare lovies! 
Några av mina finaste saknade vänner <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0