Mitt liv de senaste 6 månaderna

Hej igen! Hemma nu efter en lååååång dag och sitter i soffan och tittar på grey's anatomy, bästa. Tänkte bara berätta lite om vad jag har gjort de här senaste 6 månaderna som jag har varit bloggfri!
De sista månaderna i nian var väldigt hektiska, men extremt roliga, med många skratt och roliga minnen från mina fina förra klasskamrater. Vi gjorde en kickass musikal, åkte på en fantastisk klassresa till Malta och bara hade det allmänt bäst tills det i juni var dags att säga hejdå till grundskolan och hej till sommarlov! Mitt sommarlov var underbart, med många fina tider med vänner och folk jag älskar, fint väder, ja det var verkligen en underbar sommar Sverige hade att bjuda på! Jag var också och hälsade på min fina syster i England under några dagar och hade det hur mysigt som helst. 2 cirkusläger har jag också hunnit med, ett i Stockholm och ett i Finland, 2 minnen för livet med riktigt roliga stunder. Och så har jag ju börjat gymnasiet! Det känns verkligen som jag har valt rätt, skolan är perfekt för mig, människorna är underbara, och lärarna engagerade. Jag och syrran min har ju valt att gå olika program, och det märks ju inte så mycket nu i ettan när alla i stort sätt läser samma kurser, men sedan senare kommer vi inte ha så mycket lektioner tillsammans och även fast det känns ovant så känns det skönt att få göra lite saker själv utan henne liksom. Hahha jag vet inte om man förstår vad jag menar om man inte själv är tvilling, men det hoppas jag att ni gör! 
Jag njuter för fullt av livet, och det hoppas jag att ni också gör, för det är det man ska göra! Se till att umgås med de man mår bra av att umgås med och ha roligt, ta chanser och skratta, det mår man ju så himla bra av! 
Hahha det här inlägget blev väääldigt långt nu men kände att jag verkligen behövde skriva av mig lite så då blev det bara så! Hoppas ni får en bra kväll, puss puss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0