LOOOOV

Hej! Det är loooov! Som jag och jag tror många med mig har längtat! Härlig känsla att inte behöva tänka på nåt mer än roliga saker den här veckan. Förlåt att jag inte bloggat på ett par dagar, men det jag varit fullt upp i skolan och har inte direkt haft tid. Onsdagen var en helt vanlig onsdag, med tränande av barn och plugg. På torsdagen var sista provet och då kunde man verkligen slappna av! Efter skolan var det dags för återträff med förra klassen, väldigt kul och mysigt att träffa alla igen! Saknar dem faktiskt ibland 😉 sedan kom min syster som bor i England hem och vi satt uppe till tolv och bara snackade om allt och inget, sååå mysigt! Har saknat henne väldigt mycket. Idag började vi dagen med en svinkul danslektion, och sedan fikamys med klassen. Idrott stod sedan på schemat, med ett dödande spinningpass på gymmet och sedan lite styrka på det! En riktigt träningsfredag, det gillar vi. Drog sedan med Clara, Lisa, Karin, Rebecca och Vanessa till partaj för att kolla lite inför halloween. Inte så mycket shoppinglycka direkt men kul hade vi så det var lyckat, en perfekt start på lovet! Ligger nu i soffan efter tacosmiddag och nu ska jag bara slappa inför en film med syrran och pappa! Fredagsmys på hög nivå. Kommer förhoppningsvis kunna öka min bloggning nu på lovet, får hoppas på det! Ha en bra kväll nu så hörs vi av snart. Puuuuuss

Fika med saknade tjejer i tisdags <3

Hööööst

Linnsan, min älskade syster <3

Fikaaaaa

Såhär kul hade vi på partaj hahah! Söt liksom. 

Avslutningsvis en bild på det otroligt mysiga cykelskyddet som räddar min rumpa från att frysa ihjäl under mina många cykelturer. Haha hej random bild men aja haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0