Ingen söndagsångest här inte

Så himla skönt att vi har lov, att slippa ha söndagsångest för en ny tuff vecka. Men eftersom jag bara har 3 lektioner på måndagar så har jag mer måndagsångest inför tisdagen, veckans absolut jobbigaste dag haha. Släkten har i alla fall åkt hem nu, det jag varit en mycket mysig dag och det var jättekul att träffa alla igen, det blir ju inte så ofta liksom. Sitter nu och snapar med lite sköningar, haha snapchat är min räddning när jag har tråkigt, har alltid roligt med snapchat ;) snart kommer Linn, alltså min storasyster hit och då ska jag mysa med henne eftersom hon åker hem till England imorgon :( men snart kommer hon hit igen och ska jobba i Stockholm i en månad, och då kommer vi förhoppningsvis kunna träffas oftare!! 
Imorgon drar jag och tränar med några girls, och sedan på kvällen blir det feeest. Ska bli grymt kul! 

Lite släääkt :)


Visst blev tårtan fin? En vanlig tårta med kiwi och hallon på och med kitkat runt om! Blev sjukt gott, om ni gillar choklad är den perfekt!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0