I'm back

Hejsan! Det var ju ett tag sen, men har inte haft nåt internet what so ever typ men nu är jag tillbaka! Jag har haft två jättemysiga dagar nu med människor jag tycker om. I tisdags drog jag faktiskt ner till gymmet, körde ett ganska lugnt pass tillsammans med syrran, men bättre det än inget, right? Mor min kom sedan och hämtade oss, så köpte vi pizza och körde ut till landet, där vi bara myyyyste hela kvällen. Det vad skönt kan jag lova er, det är så tyst och skönt därute. På onsdagen gick vi en lååång promenad, i ösregnet, och sedan åkte vi in till stan igen. Mötte lite senare upp Clara och Lisa för ett Step-pass på gymmet, skitkul och väldigt svettigt var det! Drog hem och duschade lite snabbt för att sedan dra ner på stan och plocka på sig lite donkenmat för att sedan dra hem till Jessica för en myskväll fylld med prat och skratt! Spenderade natten där, och drog sedan hem vid tre idag. Sitter nu här och bloggar, och taggar inför fest ikväll! Det är nämligen fest på puls, och det ska bli väldigt skoj och dansa runt med mina vänner! Hörs av senare ikväll, avslutar inlägget med bilder från de senaste dagarna :)




Bilder från vår blöta men otroligt vackra promenad!


Lite tråkiga bilder hos Jessica, hahah alla var så trötta så ingen ville vara med på bild ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0