Helgen

Hejsan! Ledsen att jag inte hunnit blogga, men har haft fullt upp hela helgen, så har inte hunnit! I lördags gick jag en tur på stan med syrran, Jessica och Lovisa, mina fina, saknade vänner. Drog sedan på improvisationsteater med Lovisa och skratta så jag tjöt åt skådespelarna. Till er som inte vet kan jag säga att improvisationsteater är en teater där allt är improviserat och där publiken får bestämma handlingen. Så himla kul, och skådespelarna är så fruktansvärt duktiga! Efter det drog jag hem till Lovisa där det vankades kvällsmys med glass, popcorn och stortjutande till the notebook, världens bästa film, rekommenderar den verkligen! Somnande sent efter massa snack och vaknade sedan vid tolv. Drog vid 2 till cirkusen för voltträning, det var askul och gick jättebra! Resten av kvällen bestod av plugg och senaste avsnittet av Bron, världens bästa kriminalserie. Ännu en rekommendation ;) 
Dagen idag har bestått av matteprov, jongleringsträning full av skratt, träning med mina små söta barn, och råplugg inför ett prov om statsskick och EU som vi har imorgon. Kill me please... Det får gå som det går helt enkelt ;) Hörs av imorgon, nu ska jag snart gosa ner mig i min sköna säng, puss puss :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0