Grey's

Hejsan alla fina! Sitter just nu och pustar ut efter en lång men rolig dag! Var i skolan till runt fyra, fick mycket gjort även fast jag var så trött att jag vid flera tillfällen ramla ner på golvet av skratt. Men det är precis så det ska vara ;) Då kom jag helt plötsligt på att det inte fanns någon som kunde öppna ciruslokalen, så var tvungen att rusha hem på cykeln, heeeela uppförsbacken hem för att hämta den, och sedan direkt till cirkusen. Och så märker jag att det redan fanns någon som hade nyckel.... Kul liksom... Haha nejdå men sen så har jag tränat barn i 2.5 timme, lika roligt som vanligt. Det är så härligt att jobba med barn, de ger en så mycket glädje och de ser upp till en och är så himla gulliga :) Kom hem för ungefär en timme sedan och har nu ätit och gosat ner mig i soffan för snart börjar Grey's anatomy! En av de bästa serierna jag vet, så hiiiimla bra verkligen! Men nu ska jag plocka ihop lite vindruvor i en skål och ta en tallrik äppelpaj som just kommit ut ur ugnen, ta på mig morgonrocken och mysa ner mig under en gosig filt. Livet kan ju fan inte bli bättre. Hörs kanske senare då jag ändå måste vara uppe halva natten då vi har tre prov/läxförhör imorgon! TRE! Döda mig liksom. Nej nu säger jag hejdå innan jag bli stressad, puss puss på er kära läsare :*
 
 
 
Ni får stå ut med dessa fula webcam bilder just nu haha. Lovar att bli bättre på att visa lite roligare bilder :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0