Gårdagen

Hejsan allihopa! Gårdagen var grym, åkte ut till Felicia på kvällen för lite tacomys bara vi i klassen, och sedan kom det massa mer folk och det var grymt kul verkligen! Lite segt i början, men det blev bättre ju längre tiden gick, och det var såklart roligast på slutet, som alltid ;) inga bilder från kvällen tyvärr, hade för kul för att ta fram mobilen och det var kanske bra det hahah ;)
Idag är planerna att kanske dra ner till gymmet om jag orkar, det tvivlar jag verkligen på haha, men vi får väl hoppas! Och sedan på eftermiddagen åker jag, syrran och mamma ut till landet för lite mys bara vi tre, det var länge sedan och ska bli väldigt skönt att bara få koppla av lite. Spenderar kvällen och natten där, och får se om jag kan få upp nåt inlägg, mitt internet på mobilen har nämligen gått ut, och jag är jätteledsen :( och på landet har vi ingen wi-fi... Men jag kanske får upp ett inlägg ändå, och jag kan iaf planera ett bra inlägg eller två som jag kan lägga upp när jag kommit hem :) ha det bra så ses vi när vi ses! Pussss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0