FREDAAAAG

Hej alla glada! Hoppas att alla är glada idag för idag är det fredaaaag! Så himla skönt att bara få vila ut den här helgen innan det blir höstlov! Lovet kommer bli så himla bra, det har jag bestämt ☺️ Har inga direkta planer för helgen, men ärligt talat är jag glad för det, behöver verkligen en helg där jag kan vila ut, det har varit mycket på sista tiden, mycket roligt såklart, men det blir man ju också trött av haha ☺️ 
Dagen har varit super, gick upp vid halv nio för att fixa innan Clara och Lisakom ungefär en timme senare och vi började baka kärleksmums! 




Lite bilder från bakningen! ☺️
Kakorna blev väldigt uppskattade, då vi bakade 63 stycken och det i slutet av dagen var 8 kvar haha 😉 efter fikat med bästa klassen hade vi gympa med dans, volleyboll och mycket skratt! Perfekt fredag! Nu sitter jag once again och kollar på how i met your mother innan har snart ska äta middag med familjen! Får se om vi kanske hörs av senare ikväll! Ha en awesome fredag, puss! 



Right noooow


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0