Dagens

Dagens frisyr: Nytvättat och utsläppt :)
Dagens smink: Mascaraaaaa
Dagens klädsel: Än så länge min otroligt mysiga morgonrock, men får se vad jag tar på mig sen ;)
Dagens händelse: Får se vad som händer....
Dagens planer: Historiaprov, oboespelande och fysträning!
Dagens vill ha: LOV!
Dagens saknad: Värme och ljus :(
Dagens mat: Det vad skolmatsalen har att erbjuda och soppaaaa
Dagens kärlek: Mina underbara vänner.
Dagens humör: Glad men nervös inför provet :)
Dagens köp: Biljett till halloweenfest!
Dagens telefonsamtal: Inget än så länge haha
 
Börjar elva idag, men gick upp vid kvart i åtta för att duscha, somna typ i duschen, men nu ska jag iallafall sätta mig och plugga lite historia innan jag drar mig mot skolan för massa jobbiga lektioner med bara prov typ... Aja det kommer kännas bra när det är över. Ha en bra dag så ses vi senare, pussss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0