Veckan som gått

Hejsan allihopa! Sitter just nu i bilen hem från Linköping, har haft en scenshow där ikväll med massa sköningar, det var jättekul och gick super, alltid lika kul att hänga med min kära cirkusfamilj. Slutet på höstlovet var superbra för min del, på fredagen var det som sagt halloweenfest, en superrolig kväll och jag träffade mycket roligt folk, så det var väldigt lyckat! Tog inte upp mobilen på hela kvällen, så snor några bilder från Alice blogg!



Bästa babes (+ Theo haha) 

Sedan på lördagen åkte vi efter att jag hade försovit mig typ två timmar ut till landet och hängde hela kvällen med några kära kompisar från Göteborg, bastade och badade i sjön, skratta och bara hade det allmänt mysigt.

Myyyys

Jag och fina Hilda i bakgrunden, haha fin bild osv.

Åkte sedan på söndagsförmiddagen in och tränade med lite ungdomar från cirkus cirkör som var på besök, rolig träning med mycket skratt blev det. 
Hade sedan en vääääldigt välbehövd studiedag där jag bara tog det lugnt hela dagen och sedan med lite träning på kvällen. Det var sedan jävligt jobbigt att gå upp på tisdagsmorgonen och alla andra mornar denna veckan, men hoppas jag kommer in i rutinerna nästa vecka. Åh jag orkar inte skola just nu. Men, det är bara att kämpa på! Veckan som gått har varit jobbig, tråkig och ytterst vanlig, så nu är det skönt att det är helg. Känner att inlägget börjar bli himla långt, skriver mer imorgon, ha en braaa kväll, pussss

Right noooow



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0