Träningsvärk

Känner att träningsvärken i benen redan nu börjat komma smygande, kommer helt seriöst inte kunna gå imorgon. Sköööönt. Träningen idag var sjukt jobbig, men det kan kanske bero på att jag hade friidrott hela dagen, men det var bara att kämpa på när det kändes som om jag skulle dö. Det är då resultaten kommer, när man pressar kroppen till det yttersta, och håller ut när man tror att man inte orkar något som helst mer. 
Dagen imorgon blir väldigt ovärd haha, skulle hållit i en cirkuslektion med syrran på specialidrotten och även haft vanlig idrott men båda blev inställda, så min enda lektion är fika halv två tills tio över två. Vääääärt. Haha nejdå, det blir nog nice, ska plugga ändå för att få undan lite så jag slipper sitta så mycket i helgen, så det ska ändå bli skönt. Ha en bra kväll så ses vi imorgon babes, pussss

Fikan förra fredagen, och imorgon blir det tre tårtor haha, healthy idrottsklass osv. Men det är ju så gooooott! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0