SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

Nu ska jag äntligen svara på frågestunden, hoppas ni blir nöjda med svaren! Tar det i två delar, då inlägget blir så långt annars haha! Men här kommer i alla fall del 1. 

-Tränar du mycket?
Ja jag tränar ganska mycket, jag tränar cirkus 4 gånger i veckan, och sedan tränar jag alltid några träningspass till i veckan, så det blir väl 5-7 träningspass i veckan i alla fall!
- Berätta om dina syskon!
Ja, jag har då 3 syskon, en storasyster som heter Linn och är 29 år, hon jobbar som cirkusartist och bor i England, sedan en storebror som heter Petter och är 17 år, och sedan en tvillingsyster som heter Karin. Jag är väldigt nära mina syskon, och jag älskar dem mest av allt. 
- Vem är snyggast på kunskap? I varje årskurs tack, och nämn gärna flera! 
Haha det finns väldigt många snygga, men i ettan kanske David och Axel, i tvåan Alfred och i trean Simon. 
- Vad är ditt bästa pluggtips?
Jaa du, det är ju väldigt individuellt vad som passar för en, men för mig är det att planera mycket, göra listor och så vidare, det hjälper i alla fall mig att undvika att bli stressad!
- Finns det någon i din klass som alltid får dig att skratta, är det någon du umgås med mycket i din klass? Kram :)
Alla i min klass får mig alltid att skratta, vi har alltid jätteroligt tillsammans! Jag umgås med alla, men de jag umgås mest med är Karin, Clara, Lisa, Linn och Alice, de är mina bästa tjejer :)
- Vad gillar du mest/minst med ditt utseende och din personlighet?
Oj vilken svår fråga... Det jag gillar mest med min personlighet är väl att jag är envis och att jag, enligt mig själva haha, är rolig och får folk att skratta;) Det jag gillar minst är väl att jag ibland kan vara ganska blyg med människor jag inte känner. 
Det jag gillar minst med mitt utseende är nog min näsa och typ lite kropp i allmänhet, jobbar för att bli mer vältränad liksom! Det jag gillar mest är nog kanske mitt hår eller nåt :)
- Vem i din familj står du närmast?
Det måste vara Karin, min tvilling och allra bästa vän.
- Är du kär?
Nej det är jag inte :)
- Vad tycker du om Karin ;)
Haha bäst är hon
- Hur många skulle du betrakta som dina "riktiga" vänner? 
Oj, vet inte riktigt vad du menar med "riktiga" vänner, alla mina vänner räknar jag som riktiga annars skulle jag ju inte ha dem som vänner ;)
- Är du nöjd med dig själv? 
Det är ju såklart olika från dag till dag, jag har ju bra och dåliga dagar som alla andra, och det finns såklart saker som jag är mer och mindre nöjd med. Men jag försöker att inte jämföra mig själv men andra. 
- Vem är din favoritartist? 
Jag gillar massa olika slags musik, men typ Bruno Mars, Håkan Hellström och One Direction är ju några favoriter. Haha konstig blandning, jag vet.
- Vilken är sin favoriträtt? 
Jag älskar wok, med nudlar, räkor kyckling, minimajs och massa grönsaker. Åhh vad gott.
- Vad saknar du mest med att gå i musikklass? 
Jag saknar konserterna och luciatågen såklart, men allra mest saknar jag min förra klass.
- Vad är absolut viktigast för dig? 
Det absolut viktigaste för mig är min familj och mina vänner, de betyder allt för mig. Och att ha kul och vara lycklig, och inte bry sig om vad andra tycker utan bara göra vad man vill, det är oerhört viktigt för mig. 

Det var första delen, andra kommer så snart jag har tid att svara. Hoppas ni är nöjda med svaren!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0