Sorry

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggade igår, hann faktiskt inte med det då jag pluggade på morgonen innan skolan, hade lektioner till tre, pluggade i skolan till fyra, drog till cirkusen, kom hem vid sju, och pluggade till halv tio. Så fick inte riktigt in bloggandet i planeringen haha. Men nu så, nu är religionsprovet över och det är lite lugnare i skolan, så nu ska jag hinna blogga lite också. Idag har jag ingen cirkusträning, men tränar nog på annat sätt, antingen om jag kör lite styrka hemma eller drar ut och springer, det får vi se. Ikväll kommer också min syrra från England, hon ska bo hos oss i hela två veckor, det har hon inte gjort på flera år så det ska bli supermysigt! Vi har ju aldrig bott tillsammans riktigt, eftersom hon är så mycket äldre än mig, så det ska bli kul att se hur vi passar som "sambos" haha. Tittar in här senare ikväll, pussss






Får sluta ta massa bilder på kakor och godis blir så sugen när jag kollar igenom mina bilder haha ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0