Simning

Blev ingen voltträning, var så himla otaggad, men drog ner till badhuset och simmade en timme istället, det var skönt men jobbigare än vad man kan tro! Kör kanske ett styrkepass här hemma också sedan om jag orkar och hinner. Älskar att träna! Sitter nu och försöker förbereda mig mentalt inför att plugga matte, orkar inteeee. Men det måste ju göras tyvärr, så det är väl bara att ta tag i det, det känns ju alltid grymt bra när man väl har gjort det. Haha nu blev jag ju lite mer taggad, så då tycker jag att vi sätter igång direkt medan det håller i sig. Ha en bra söndag, pusss 

Börjar med denna idag, är ni med mig? Det tar mindre än 5 min av er dag, så inga ursäkter är tillåtna ;). Alla vill väl ha en snygg mage eller hur, så nu kör vi!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0