PULS

Kvällen har varit grym, att dansa loss med sina vänner och andra vänner som man inte känner är något av det bästa som finns, att hoppa tills man inte kan hoppa mer och dansa tills fötterna blöder. Jag träffade också mycket folk jag inte träffat på länge, och det var svinkul att bara få dansa runt med dem, de har varit saknade!  Det var i stort sett dansade vi gjorde under de tre timmarna vi var där, så nu är jag lite trött kan man säga. Men nu taggar vi om för imorgon är det halloweenfest! Det får bli en liten överraskning om vad jag ska klä ut mig till, ni får se imorgon ;) Nu ska jag snart sova, hörs av imorgon bitti, pussss


Fina tjejer <3


Tack för en grym kväll alla partypinglor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0