Plugg

Hejsan! Har suttit och pluggat himla effektivt sedan halv tio imorse, känner mig sjukt duktig! Jag brukar ofta plugga väldigt ineffektivt, sitta med mobilen, kolla på tv samtidigt osv, och då blir det oftast inte så bra haha... Men nu har jag jobbat på bra i typ två timmar, så nu tar jag en paus med lite bloggande. Vid två drar jag och tränar volter, och efter det blir det säkert ännu mer plugg och städning haha, rummet ser ut som ett bombnedslag! Fattar inte hur det går till, städar typ varje söndag men det är ändå alltid lika stökigt dagen efter typ haha. Blir en lugn söndag, skönt att kunna ladda upp inför en killervecka i skolan, eller en och en, alla fram till jullovet typ haha ;) vi hörs säkert av senare, ska försöka svara på frågestunden, får se om jag hinner, annars gör jag det någon gång i veckan :) ha en bra söndag allihopa, pusss

Min utsikt de senaste timmarna haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0