Onsdag

Skönt att denna dag snart är över kan jag bara säga! Har varit en jobbig dag, med mycket plugg, men fick lite mer energi av mina små barn som jag tränade nu på eftermiddagen, de är så duktiga och gulliga :) kom hem för ungefär en timme sedan och har nu ätit och läst religion till provet vi har på tisdag. Kill me please... Vi har prov på alla 5 världsreligionerna och jag har läst om 2. Bra Hedvig, bra ;) Men det är bara att råplugga nu så blir det nog bra! Ska sen sätta mig och kolla på greys anatomy, gosa ner mig under en filt, åh vad gossigt.
Imorgon blir det friidrottsdag på stadium arena, taggar liiiiite men ändå inte för att jag är lat haha, men det blir kul att komma bort från skolan en dag och skratta lite ;). Fysträning sedan på kvällen så det blir nog en riktigt bra dag. Nu ska jag fortsätta plugga lite religion, ha en bra kväll så ses vi imorgon! Pusss

Haha vet inte varför jag tycker denna är så kul men garvar varje gång jag ser den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0