MTV EMA

Sitter just nu och kollar lite smått på MTV EMA, och jag måste säga, trots allt, att Miley Cyrus är sjukt duktig på det hon gör. Även om hennes klädstil kan vara lite smått... Speciell ibland, så kan man inte säga att hon inte har någon talang eller inte kan sjunga, för det kan hon. Tycker hon är rätt cool som vågar gå sin egen väg, det är det verkligen inte alla som gör.
Drog i alla fall ett 40 min långt intensivt styrkepass såhär på kvällskvisten, riktigt skönt var det! Imorgon börjar jag elva, men ska gå upp tidigt för att plugga matte, visst är jag duktig? Så ska väl gå och sova snart, men måste kolla på nya avsnittet av Geordie Shore, haha bästa programmet. 25:åriga fjortisar som super sig fulla 24/7 och är så tröga att man garvar så fort de öppnar munnen, det är min humor det! Ha en superbra söndagskväll och hoppas inte söndagsångesten äter upp er totalt, det är ju faktiskt bara 44 dagar kvar till julafton! Kämpa på i höstmörkret finisar, pussss

Mmmmmm mat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0