Min söndag

Hej allihopa! Hoppas alla har haft en mysig söndag, vad ni än har gjort. Jag har haft en ganska tråkig söndag, med plugg som gick superdåligt, men sedan blev den bättre när jag strax innan 3 bestämde mig att gå ut springa en bit. Det var väldigt spontant, och jag har aldrig riktigt varit en "runner" liksom, har  alltid tyckt att det bara är skittråkigt och jobbigt. Tyckt det var jobbigt som fasen att springa 3 km liksom. Men idag kände jag mig stark och jag sprang bara på liksom, och det slutade med att jag sprang 10.5 km! Utan att stanna liksom, bara sprang hela tiden. Haha det här kanske låter jättelöjligt för en del av er som springer 5 mil i veckan, men för mig är det jättestort, trodde aldrig att jag skulle kunna springa så långt som 1 mil. Är verkligen superstolt över mig själv!

Gick 500 meter i 5 min som uppvärmning innan jag började springa, det är därför det står 11.09 :).

Resten av kvällen blir det nog plugg och sista avsnittet av bron som står på schemat! Nu är det sååå spännande! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0