Min lördag

Hejsan! Har haft fullt upp hela dagen och därför inte hunnit blogga, men nu ligger jag äntligen i sängen och har tid till lite annat. Snart kommer några gäster hit för finmiddag, det ska bli mysigt!
Har haft en rolig dag, minglade på citygross en timme i förmiddags, jonglerade och delade ut ballongdjur till små söta barn, det kan ju liksom inte bli bättre. Drog sedan till ett ställe där Casall hade utförsäljning, fick med mig två fina träningströjor så är väldigt nöjd! Gick sedan och strövade runt på stan med syrran ett tag, innan vi gick hem och nu ligger jag här. Blir en mysig hemmakväll idag, ska bli skönt, bara mysa ner sig framför en film, det ska bli väldigt nice. Ha nu en bra kväll allihopa, pusss

Haha Karin-Ballongdjurskungen! 
City Gross barre

En glad tjej med ballonghatt får avsluta detta inlägg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0