Måndag

Hejsan! Det där med att plugga matte en måndagmorgon gick ju inte sådär himla bra, men haha det är lugnt, gört imorgon istället. Sitter nu här istället och planerar upp plugget för den här veckan, det är mycket planering på kunskap, men oj vad det passar mig, jag är så glad att jag valde just det jag valde. Det känns superbra.
Dagen idag hoppas vi blir kul, trots matte i 1.5 h. På eftermiddagen ska jag, Linn och Alice spela in vår talkshow som vi ska spela upp på engelskan, det blir nog kul hoppas vi! Sedan på kvällen blir det cirkus för hela slanten, är där från kvart över 4 till 9, det är en lång men rolig kväll helt enkelt. Hoppas även ni får en superdag, pusss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0