Måndag

Hejsan! Måndag morgon då, hoppas alla är pigga och glada inför en ny vecka!!!! Eller inte. För det är inte jag i alla fall, jag vill helst bara vara hemma och göra klart allt vi ska göra innan jul och sedan sova ändå fram till julafton, så känner jag just nu. Aja, jag har pluggat en timme nu på morgonen, och det gick sjukt mycket bättre än igår i alla fall, så det känns skönt. Idag börjar jag kvart över elva (yessss) och efter skolan är jag på cirkusen hela kvällen, så det kanske inte blir något mer inlägg idag, det får vi se! Förresten, avslutningen av bron igår, OMG säger jag bara! Jag dog typ. Haha var bara tvungen att säga det. Hoppas alla får en "bra" måndag, pusss

Åh finaste boken. Köpte den när jag var i England i somras, så himla gullig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0