Lördag

Hejsan! Har varit en skön lördag, även fast det har regnat hela dagen... Gick upp vid halv elva, och satte mig och pluggadelite innan jag och syrran satte på den sista twilightfilmen, har bara sett den en gång innan, och det var på bio, så det var nice! Blev ett ganska långt avbrott mitt i filmen då pappa erbjöd sig att åka till Ingelsta med mig och kolla på inomhusskor som jag länge behövt. Hittade till slut några fina på stadium, är riktigt nöjd! Kollade sedan klart på filmen när jag kom hem, och sitter nu och väntar på middag efter att ha duschat en iiiiiskall dusch då vi har en vattenläcka så allt varmvatten är avstängt. Skönt liksom... Senare ikväll drar jag och syrran hem till Jesper för lite häng med sköna människor, en perfekt lördagkväll! Hörs säkert av senare ikväll, pussss

Nya skorna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0