High school

Denna kväll blev en ordentlig myskväll med både bror och hans flickvän, och syster, framför high school musical 1! Haha det är helt sjukt vilka minnen den filmen ger. Jag vet inte om ni vet det, men när jag var typ 11 kanske, var jag värsta high school musical nörden, jag kollade på filmerna heeeela tiden, körde "sing along" till låtarna och lade upp bilder 24/7 på Troy och Gabriella på bdb haha. Kan i stort sett alla låtar utantill, så de var verkligen skitkul att se den idag och sjunga med för full hals. 

Det blev kräftor till förrätt till middag idag, och sedan lax med nudlar, supergott verkligen! 



Imorgon måste jag verkligen plugga, men en voltträning ska vi kunna pressa in, men det blir nog i stort sett sllt jag hinner med imorgon... Men sådana dagar måste man ju också ha någon gång ibland! Godnatt nu kära läsare, pusss











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0