HEEELG

Oh vad skönt med helg! Kom nyss hem efter en tur på stan med massa tjejer, jättemysigt var det! Hade ju bara fika idag, det var såååå gott och Mi och Felicia hade fixat allt sååå bra. Har som sagt varit på stan sedan dess, och nu sitter jag och chillar i soffan. Vid halv sju drar jag och Karin och äter på Texas Longhorn med Clara, Lisa, Amanda, Sofia och Felicia. Det var länge sedan jag träffade de två sistnämnda, så det ska verkligen bli supermysigt! Drar efter det hem till Sofia och fortsätter partyt där ;) 
Imorgon är planerna att mingla med cirkusen på citygross på förmiddagen, och sedan kanske träning och plugg på eftermiddagen. Får se om jag hittar på något på kvällen eller om det blir en myskväll hemma, det är sådant som märks! Ha en superbra fredagskväll nu, det ska i alla fall jag ha, så hörs vi av snart! Pusss

Våra otroligt fina och grymt goda tårtor från idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0