En bättre tisdag

Hej! Har haft en väldigt bra dag, för att vara tisdag liksom. Var i skolan som vanligt men fick mycket gjort, så det kändes bra! När jag kom hem skulle jag och storasyrran gå och hämta kemtvätt åt mamma, som dock hade glömt den lilla detaljen att vi skulle haft med oss pengar haha. Men det blev en skön promenad i alla fall. Gjorde sedan ett yogapass med Linn och lyssnade på gråtlåtar medan vi lagade mat, och sedan hade jag och Karin lite oboekonsert här hemma. Ligger nu och kollar på fotboll med alla syskonen och Madde, (heja Arsenal!), och snart blir det kladdkaka som jag tvingade Petter och Madde att göra mohaha. Hoppas ni också har haft en bra dag, ses imorgon, pussss

Kollade även lite Anki och Pytte, haha dog av garv, bäst programmet som någonsin gjorts, alla kategorier. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0