Död

Är. Helt. Död. Kom för en stund sedan hem från träningen, och kan med handen på hjärtat säga att detta pass var bland det absolut jobbigaste jag har gjort hela mitt liv. Hade en så sjuk träningsvärk i benen från springturen i söndags, och då kan ni ju förstå hur det kändes att springa runt hela staden i 1.5 h och göra massa styrkeövningar, spurta uppför backar och hopp upp och ner på saker.... I början brände det också som faaaasen i halsen för att det är så kallt ute och jag trodde helt seriöst att jag skulle spy, tjuta och dö samtidigt. Men det är de jobbiga dagarna som ger resultat i din träning, och är sjukt stolt över mig själv som kämpade även fast jag kände mig sjukt svag och opepp, men det var bara att köra och nu känns det ju ändå bra.


Har haft en helt okej dag annars, ingen toppendag, har känt mig lite nere och ledsen typ hela dagen, men så kan det ju vara ibland. Imorgon har vi temadag då vi ska lyssna på massa föreläsningar av massa olika personer som ska berätta om sitt yrke. Ska bli skönt att bara sitta och lyssna haha, slutar redan vid tolv så det är super. Ska dock träna inför julshowen med klassen efter, får se hur det går haha... Hörs av imorgon finisar, pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0