Dagens food

Hejsan allihopa! Var och tränade nyss, gick faktiskt väldigt bra, så det kändes great! Har sedan jag kommit hem pluggat religion och ätit, och snart ska jag sätta mig och plugga lite till innan det är dags för bron. Nästa sista avsnittet idag, sååå spännande.
Min lunch idag bestod av lax, nudlar och en jättegod sallad, och till middag blev det tacos.

Luuunch

Tacoooos

Jag ska bli lite bättre på att ta lite mer vardagliga bilder, typ när jag tränar och sånt.det vet jag själv att jag tycker är kul att se på andras bloggar! Här kommer i alla fall en bild på mig från träningen förra veckan, och den får avsluta det här inlägget, ha det bra allihopa, pusss







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0