10 saker ni kanske inte visste om mig


1. Jag spelar oboe, ett blåsinstrument och det har jag gjort i 6 år nu. Spelade förut i NUSO, Norrköpings ungdomssymfoniorkester, men slutade efter ett tag då jag inte hann med allt annat i livet.
2. Jag har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande.
3. Har 3 syskon som jag älskar mer än allt, en tvillingsyrra, en storebror och en storasyster.
4. Var riktigt sjuk för ungefär ett år sedan, då jag fick ligga inne på sjukhuset i typ 2 veckor. Hade hjärtsäcksinflammation och vatten i lungor och hjärta och det var läskigt som fan. 
5. Är lite hypokondrisk av mig, tror alltid att jag kommer bli jättesjuk om jag bara är lite småförkyld, och det beror nog på att jag var så sjuk som jag var för ett år sedan, jag vet hur illa det kan gå liksom.
6. Är modig av mig, älskar utmaningar, höjder och så vidare, men något jag är riktigt rädd för är djupt vatten och hajar och valar. Haha fråga inte varför, älskar att bada, men inte långt ut på öppet vatten. 
7. Är ofta rätt bra på saker jag provar för första gången, och det tror jag beror väldigt mycket på min positiva inställning och envishet som är egenskaper jag är stolt över att ha.
8. Var jäääätteblyg för ett par år sedan, helt seriöst hur blyg som helst, men det är mycket bättre nu. Kan fortfarande vara ganska blyg kring folk jag inte känner så bra, men jag har blivit mycket öppnare nu och det är jag glad över, för jag känner verkligen att jag mår bättre av att inte vara så blyg.
9. Har ett drömyrke som jag inte har berättat för så många, i alla fall inte på ett seriöst sätt, och heller inte kommer skriva här. Kommer säkert ändra mig, men just nu finns det en sak jag supergärna vill bli. 
10. Det finns absolut saker som jag vill förändra i mitt liv, men jag älskar det ändå precis som det är. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0