Träning och sköna människor

Hejsan allihoa! Idag har varit en dag fullspäckad med aktiviteter, alltså en perfekt dag enligt mig, eftersom jag älskar att gör saker och hålla igång! Men kvällen hos Kalle i tisdags var jättemysig, jag och syrran hängde där med Johan och Kalle och bara pratade i flera timmar. De två killarna är verkligen sååå bra, bästa bröder. Onsdagen var sedan en ren städdag men det behövs också ibland ;) Sedan vid tio på kvällen kom min storasyster och hennes pojkvän ända från England som vi inte har träffat på flera månader, så det var verkligen jättekul! Så då satt vi uppe till halv ett och snackade, jättemysigt var det. Sedan halv elva idag kom farmor och farfar från Motala, och vi fikade, umgicks med dem, klättrade i träd och bara hade det allmänt skoj. Vi åt fisksoppa och prinsesstårta ( yummie!) och vid halv fyra cyklade jag och karin till cirkusen för en trampolin (studsmatte) träning. Sedan efter en timme med hopp och studs, blev det ytterliggare tre med nummerträning med mina kära volttjejer. Jättekul och effektiv träning! Så efter fyra timmars träning är jag rätt trött, men det är en skön trötthet. Men nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och chilla base. Ha det bra allihopa :) Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0