Tjejkväll

Hej alla fina! Idag har jag inte gjort mycket, men jag har lyckats få lite plugg gjort och annat nödvändigt. Alldeles snart ska jag åka till Söderköping för att spendera kvällen och natten med mina extremt saknade tjejer, Alva, Tuva, Lovisa, Sabina, Emelie, Hedda och Jessica. Karin ska såklart också med. Jag är verkligen jättetaggad, det var jättelänge sedan vi träffades så det ska verkligen bli jätteroligt. Så det kommer antagligen inte bli någon mer bloggning idag, kanske ett snabbt mobilinlägg om jag känner för det. Men ni får alla ha en jättebra kväll så ses vi! Puss puss
L
Emelie, jag, Jessica och Karin för ungefär ett år sedan <3
Alva, jag, My och Karin <3
Jessica och Lovisa på Halloween förra året <3
Avslutar inlägget med den bästa bilden på Tuva från förra Halloween <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0