Tja tja bloggeeeen!!

Haha skoja. Nejdå men hur har ni det i det underbara solskenet? Äntligen säger jag bara, äntligen har vi fått lite sol och värme, som jag har längtat! Missförstå mig rätt, jag älskar vinter, men i högst en månad, och nu har det fan varit det i fem. Men nu känns det som att våren är här, så det känns ju kanoners! 
Gårdagen igår då, jag och syrran var som sagt hundvakt, och Clara, Lisa, Johan och Kalle kom hit och gjorde oss sällskap under kvällen. Supermysigt! Somna väl vid ett och gick sedan upp tjugo över åtta (ja, jag är hurtig) idag för att göra mig iordning och åkte sedan till träningen vid nio. Jag och syrran slipade då på vårt jongleringsnummer, som btw kommer bli awesome, tillsammans med Isak, våran tränare, som btw också är awesome ;). Vi tränade till tolv ungefär, sen drog vi hem och jag har duschat och ätit och nu sitter jag här. Snart ska vi åka till våran kusin i Linköping på födelsedagsfika, det ska bli roligt att träffa släkten igen! Men vi hörs säkert av senare, puss puss!
Några kusiner från mammas sida samlade för några veckor sedan :) ignore me pleaseeee ;)
Två så himla sanna och grymma bilder får avsluta detta inlägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0