Ösregn

Ja, jag vet att jag hela tiden tjatar om hur dåligt vädret är, så jag ska sluta nu, (även om jag i alla fall var tvungen att ha en rubrik i ämnet) ;) men annars är allt bara bra, lite trött bara efter att ha haft nationellt prov i religion, både tisdag och onsdag. Fan, vad tråkigt det var säger jag bara, men det gick bra hoppas jag och nu är det skönt att det är över.
Både i tisdags och igår var det träning som stod på schemat, och nu är det hårdträning inför föreställningarna som gäller. Som ni nog alla har förstått tränar jag cirkus, och vi har varje år föreställningar där vi får visa om det vi har tränat på under året. Så nu vet ni det ;). Men vi tar såklart även tid för både styrketräning och kondition, så det är skönt :) Sedan idag var jag tillsammans med några friendos på kunskaps informationsträff eller vad man ska säga, och det känns verkligen som det är på den skolan som jag vill gå på nu. Ni skulle bara veta vad jag hela tiden velar fram och tillbaka, jag ändrar mig i stort sett varje dag, både om skola och linje. Jag tror att jag har varit inne på alla teoretiska linjer och även några estetiska haha. Men nu känns det rätt, så det blir nog asbra :)
Sedan gick jag, Clara, Lisa och Karin och tog årets första Halvarsglass! Även om vädret inte var det optimala, så var det ändå supermysigt med många skrattattacker :)
 
Hahaha, ytterst fin bild på våra glassar :)
Me and Clara yesterday i grupprummet på en håltimme på en ytterst jobbig och onödig dag, med ett nationellt prov och två flumlektioner. Kuuuuul! Hatar sådana dagar. Men på bilden var jag glad :)
Nu ska jag nog sätta mig och checka lite tv innan jag snart ska nanna kudde (ja, jag snodde din line kalle, what'cha gonna do about it?) :) Ses snart igen, puss puss :*


Kommentarer
Okänd

Uppdatera för nu är ju vädret helt underbart!! :D älskar din blogg!!

Svar: hahaha, ska nog ta och göra det snart ;) tack så jättemycket!!! :)
Hedvig Brodén

2013-05-07 @ 20:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0