Om mig

Hej igen. Mitt namn är som sagt Hedvig och jag bor i Norrköping, en fin stad som jag ibland hatar men oftast älskar. Jag går i nian i musikklass på Navestadsskolan, i den bästa klassen någon någonsin skådat. Jag kommer sakna dem något oerhört när vi börjar gymnasiet, men annars är jag väldigt taggad på att börja, att på ett sätt få börja om, träffa lite nytt folk osv.
På fritiden älskar jag att träffa mina vänner, som är de bästa människorna i världen, spela musik och sjunga, och träna cirkus. Cirkus tränar jag i Norrköpings Ungdomscirkus och det har jag gjort sedan jag var 7 år. Det är det absolut roligaste jag vet, och många av mina bästa vänner har jag träffat där, och det är jag otroligt glad och tacksam för. Cirkus är en stor del av mitt liv, jag älskar det verkligen.
Jag bor tillsammans med mina föräldrar, min bror och min tvillingsyster. Jag har även en storasyster, men hon har för länge sedan flyttat hemifrån och bor nu i England.
Ja, det var väl en liten presentation om mig, så nu kanske ni i alla fall fått ett litet hum om vem jag är, men ni kommer såklart få veta mer allt eftersom tiden går. 
Nu ska jag i alla fall fortsätta slappa i soffan framför lite fotboll. Ha ett fortsatt bra lov allihopa! :)
 
Några av mina allra bästa vänner från när vi var utklädda till hippies. Från vänster: Lisa, Karin, Amanda, jag och Clara <3
Karin och Alva :) Alva är en av mina vänner på cirkusen :)
Påskkärringar på landet i lördags :) 


Kommentarer
T.

Ojj vilket gäng... Speciellt påskkärringarna med muntasch, påminner om cirkusdirektör o dito artist, undrar vem som har designat dom???

2013-04-03 @ 02:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0