Old memories

Hejsan hoppsan allihopa! Idag har varit en bra dag, jag var som sagt på stan men Karin och Jessica idag, och när vi kom hem vid 5 slappade vi framför how i met your mother, världens bästa serie, innan vi åt middag med familjen. Sedan dess har jag faktiskt, hör och häpna, städat ur min gamla sekretär som jag inte har rensat på jag vet inte hur många år. Så himla många minnen man hittar där, det är så mysigt att läsa igenom gamla dagböcker, hitta gamla konsertbiljetter och minnas fantastiska stunder. Så idag tror jag jag har slängt 2 hela plastpåsar med grejer haha. Men det var verkligen nödvändigt, så det är skönt att det är gjort, jag hatar nämligen att slänga saker, jag vill helst behålla minsta småsak, men ibland måste man, och det är skönt när det är gjort.
Nu snart ska jag och syrran dra till Kalle och träffa några saknade vänner. Ska bli jätteskoj! Lägger nog upp några bilder imorgon så får ni ha det bra tills dess. Puss puss
Bild på mina buddies från förra veckan :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0