Melodifestival

Hej igen! Idag har varit en bra dag, imorse tränade jag som alla andra lördagsmorgnar, det var en jättebra voltträning, bättre än vanligt faktiskt, hur det nu är möjligt. Dock var jag och är jag fortfarande väldigt trött eftersom jag tillsammans med min kära klass igår var och hejade på våran klass i niornas årliga melodifestivalen. Det ´var så himla roligt, att skrika sig hes och dansa loss med sin vänner, det är det bästa som finns. De framför oss har nog tinnitus nu efter vårt skrikande, och jag har aaaasont i halsen, men det var det lätt värt. Det enda negativa med kvällen var nog DJn som var där och spelade sämst musik, men det går att dansa  till allt, så det var ändå helt okej. Och det som lite förstörde kvällen var att vi inte vann!! DET VAR SÅ HIMLA NÄRA! Vår klass kom delad tvåa, men var liksom den tvåa som blev uppropad sist, så de stod liksom tillsammans där framme i slutet tillsammans med kunskapsskolan när de sade; Och vinnaren är.... Så det var liksom ytterst nära, och jag tyckte faktiskt vi var värda det, mina kära vänner var så grymt duktiga och Oskar hade skrivit en awesome låt, så det var så synd att de inte vann, men tvåa är ju också asbra om man tänker efter, men ändå... ;) efter festivalen, som kanske var slut vid tio, drog jag med några till mcdonken och bara hade det kul. Nice kväll ändå :)
Me and Juhan, dock ser jag ut som en dränkt katt, men vad skulle jag göra? Jag hade ingen luva, inget paraply, så då blev det så ;)
Söta buddies igår, hahah de kommer döda mig, men vad gör man inte för bloggen ;)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske kommer några vänner hit, får se, men vi ska iaf vara hundvakt åt världens sötaste hund, så det blir mysigt. Men vi hörs av senare, puss puss!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0