Lördag

Hejsan allihopa och förlåt att jag inte har bloggat, har helt enkelt inte orkat ;) men jag hade iaf två bra sista dagar på påsklovet, på lördagen kom Hilda hit och vi spelade kort och tittade på The woman in black, en skräckfilm där Daniel Radcliffe spelar huvudrollen. Daniel Radcliffe är om någon mot all förmodan inte visste det, skådespelaren som spelar Harry Potter i alla de filmerna och en underbar skådespelare. Filmen var verkligen sådär läskig och obehaglig, precis som en bra skräckfilm ska vara, så den rekommenderar jag verkligen! Sedan på söndagen tittade jag på de How i met your mother avsnitt jag inte sett i den nya säsongen, och de var såklart lika bra som vanligt. Den första veckan i skolan har varit lite jobbig, men det har ändå varit roligt att träffa alla vänner och börjat igen. Nu känner jag att det här inlägget börjar bli lite långt, så jag tittar in här lite senare och skriver mer om min helg osv. Men vi ses! Puss puss
Min bakrundsbild på mobilen just nu haha. Bästa Johan
Gammal bild på mig i brist på nya och med anledningen att jag just nu ser ut som en trött hamster ;)


Kommentarer
Hooker

bästa bakgrundsbild fan!!!

Svar: aa fan!!
Hedvig Brodén

2013-04-13 @ 18:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0