It's a beautiful day

Godmorgon allihopa! Jag sitter just nu framför tvn efter en härlig frukost och kollar på när kändisar blir blåsta. Så jävla roligt, min humor helt klart!
Så härligt med sol ute, det gör i alla fall mig mycket piggare och gladare när man vet att våren och även sommaren är på väg! Om ett tag ska jag och syrran dra ut i solen och träffa Jessica, en av mina vänner från cirkusen. Det var ett tag sedan så det ska bli jättemysigt att umgås lite med henne och bara skratta och prata. Jag ska försöka ta lite bilder och lägga upp här sedan. Ikväll ska jag antagligen träffa några andra vänner, men vi får se vad som händer. Men hoppas även ni får en underbar dag i solen, för det ska jag ha. Puss puss
En av de otroligt söta kattungar jag träffat på i helgen, då min granne på landet har fått 4 stycken. Jag smälter när jag träffar kattungar, helt seriöst är det de sötaste varelserna på jorden <3


Kommentarer
T.

Underbar fin bild !!! Kan hälsa att alla kan rulta ut själva nu o vingla omkring o undersöka vardagsrummet, när dom inte sover förstås o det gör dom ju för det mesta... Mjauhälsningar från Svarte (mest framåt o tjockast), Store-Sol (filosofisk o undersökare), Lille-Sol (blyg o den som kurrade först) o Solöga (självklar o coolast)...

Svar: Tack så mycket! Åh vad roligt det låter med omkringrultande små kattungar, du får hälsa dem från mig och så får vi snart komma och hälsa på igen! Kram :)
Hedvig Brodén

2013-04-03 @ 02:51:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0