Gott och blandat

Hejsan! Jävla regnjävel, seriöst, just när man tror att det ska bli vår börjar det ösregna istället, kul liv osv. Haha nejdå, livet rullar på ändå, igår var jag och syrran med mamma hos kusiner i linköping och svullade massa fika, asgott, innan jag vid sex tränade handstans, alltså man tränar att stå på händer, himla jobbigt med oerhört roligt! Efter de åkte jag hem och gjorde typ ingenting, gick och lade mig tidigt, jag var så jädra trött så det finns inte. Men idag var jag pigg :) 
Idag har varit en ytterst ordinär dag, var i skolan, hem och åt, tränade och nu sitter jag här. En avvikning från rutinen var att jag idag började träna en grupp barn på cirkusen, det var spännande och roligt, och jag längtar till att få lära känna barnen bättre. Imorgon är det nationella prov, i religion, och jag är ändå ganska lugn ändå, även fast jag såklart är lite smått nervös. Men det går nog bra, hoppas jag :) 
Avslutar med lite bilder från gårdagen och dagen idag, ha en bra kväll allihopa, puss puss!
 Delar av min fina släkt :D
Fina tjejer som snor min mobil <3
Här har vi en till ;)
Och en sista, bästa vännerna är dom <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0